از دیشب خالی ام... اما حس دلشوره ی عجیبی دارم، پس این چه جور خالی بودن است؟ منکه دیگر عقلم به این زندگی قد نمیدهد جز اینکه میدانم دراین خالی بودن هنوز یکی با من هست......